Meillä 360 Palveluilla digitaaliset työkalut ovat olleet osa arkeamme jo pitkään. Olemme vuosien ajan hyödyntäneet erilaisia sähköisiä järjestelmiä ja viestintäkanavia, joiden avulla palvelu- ja huoltopyynnöt ohjautuvat oikeille tekijöille nopeasti ja varmasti. Lisäksi kiinteistötekninen etävalvonta on auttanut meitä havaitsemaan poikkeamia ja reagoimaan niihin ennen kuin ne kasvavat ongelmiksi.

Pitkään käytössä olleiden järjestelmien rinnalle on kuitenkin viime vuosina noussut uutta tekoälyteknologiaa, joka vie myös kiinteistönhoidon seuraavalle tasolle. Tekoäly mahdollistaa mm. eri kiinteistön kuluvien osien käytön ja kuormituksen seurannan paljon tarkemmin kuin perinteisillä arviointimenetelmillä. Tekoäly kykenee esimerkiksi reagoimaan liukuovien kasvaneeseen käyttöön vuoden kiireisinä kuukausina, ja tilata tarvittavan huollon oikealla hetkellä. Näiden innovaatioiden avulla voimme tarjota asiakkaillemme aivan uudenlaista tarkkuutta ja ennakoitavuutta.

Tekoäly ei kuitenkaan syrjäytä henkilökohtaista asiakaspalveluamme, vaan meille voit soittaa tai laittaa viestiä aivan tavalliseen tapaan.